Marketing tanácsadás

Feltárástól a megoldásig

A marketing tanácsadás a legnépszerűbb szolgáltatásom, minden olyan cég számára ajánlom, akik keresik a következő lépéseket a vevőszerzés, a branding, a marketing, az ügyfélélmény, az értékesítés, vagy kommunikáció területén.

Cégedre szabva

Hatékony növekedési stratégia, első kézből

Az együttműködésünk során olyan személyre szabott marketing tanácsadási megoldásokat kínálok, amelyekkel céged marketingstratégiája növekedési pályára áll, értéket teremt, és ami a legfontosabb: mérhető megtérülést hoz új vevők, megrendelések vagy egyéb üzleti célok terén.

Független marketing tanácsadóként kiemelten fontos számomra, hogy alaposan megismerjem az üzleti modelledet, a piacodat, valamint termékeid és szolgáltatásaid részleteit.

Marketing tanácsadás - Garanciákkal

Ideje, hogy a marketing értéket teremtsen és támogassa céged hosszú távú növekedését.

Marketing Tanácsadás

Profi, független tanácsadás

Az én célom nem egy konkrét eszköz vagy szolgáltatás eladása, hanem a legjobban illeszkedő marketing stratégia kialakítása számodra. Egyedi megoldást keresek, és közben a céged érdekeit tartom szem előtt a marketing tevékenységek során.

Több, mint 15 év tapasztalat

Ne bízd a vállalkozásod zöldfülűekre - Több mint 15 év szakmai tapasztalattal rendelkezem, amely során számos üzleti és kommunikációs problémát oldottam meg. Segítségemmel elkerülheted a drága marketing hibákat.

Átlátható együttműködés

Hiszek a rendszerezett munkavégzésben és az átláthatóságban. Az együttműködésünk során mindig fogod tudni mi történik és milyen eredményt várhatunk az egyes lépésektől. A felmerülő kérdésekre egyenes választ fogsz kapni.

kulcspillanatok

Tedd meg az első lépést a marketing felé

Az alábbi helyzetekben tudunk együtt dolgozni a leghatékonyabban:

Helyzet 1

Eljött az idő a marketinget elindítani

Minden cégben van egy kis félelem és izgalom mielőtt belevág a marketingbe. Ez teljesen érthető, hiszen a marketing a kiadási oldalon helyezkedik el, senki sem szeretne pénzt szórni egy feneketlen kútba. Egy ilyen helyzetben érdemes egyzetetnünk, független marketing tanácsadóként tudom íránytani a folyamatot és megalkotni egy rövid vagy épp hosszútávú stratégiát a céged branding és marketing tevékenységeire.

Helyzet 2

Mielőtt ügynökséghez fordulnál

Az ügynökségek számos problémádra tudnak kész megoldást hozni, ennek alapja azonban egy úgynevezett ügynökségi brief kell legyen. A brief tartalmaz minden olyan célt és feladatot, amit az ügynökségtől, mint marketinget végrehajtó beszállítótól elvárnál. Ezt a briefet elkészítem számodra, így magabiztosabban tárgyalhatsz az ügynökséggel. Ellenkező esetben az ügynökség olyat is eladhat számodra, amire nem feltétlenül van szüksége a cégednek.

Helyzet 3

Marketing tevékenység átnézése vagy újraindítása

Számos cég vágott már egyszer bele a marketingbe, hogy aztán sajnos feladja. Ennek különböző okai lehetnek az időhiánytól kezdve a csalódáson át a marketinges (vagy ügynökség) távozásáig. Ebben az esetben jó megoldás a marketing audit, melynek során átnézzük a korábbi aktivitásaidat, és megtervezzük a megújulást, ami ismét értelmet ad a céged marketingjének. Érdemes ezt akkor is igénybevenni, ha úgy érzed valami nincs rendben a mostani marketing tevékenységgel.

Helyzet 4

Üzleti, stratégiai irányváltás esetén

Ahogy egyes cégek bővülnek és fejlődnek új üzleti irányok jelennek meg a cég életében, amit nem feltétlenül tudnak a korábbi módszerekkel és eszközökkel marketingelni. Erre az egyik leggyakoribb példa, hogy az addigi B2B (azaz business to business) modell mellé be kell építeni egy B2C (azaz business to customer) értékesítési és marketing vonalat, vagy akár egy D2C (azaz direct to customer) irányt. Ilyen esetben fordulj hozzám bizalommal, hogy felvázoljuk szükséges lépéseket az új marketing gépezet beindításához.

Folyamatos támogatás

Magabiztos lépések és hasznos eredmények

A hatékony marketing elengedhetetlen a cég növekedéséhez. A tanácsadás során elindul egy közös gondolkodás az üzleti és marketing célok összehangolására. Habár egyedül is végezhetek feladatokat, a döntéshozókkal történő szoros együttműködés garantálja a legoptimálisabb eredményeket.

Marketingstratégia kidolgozása:

Üzleti céljaidhoz igazított átfogó marketingterv létrehozása. Mit, kinek, mikor és hogyan kommunikálj, milyen digitális vagy offline csatornát használj, milyen honlapra, hirdetésekre, stb. lesz szükség.

Marketing audit

Jelenlegi marketingtevékenység mélyreható elemzése a fejlesztendő területek azonosítása érdekében.

Versenytárs elemzés

Átfogó kép arról, hogyan néz ki a piacod, mivel tudod megelőzni a versenytársakat, vagy pozicionálni magad a vevők körében.

Kreatív ötletek

Jobb ügyfélélmény, kreatív ötletek videókra, grafikákra, szövegekre, adott esetben új céges szlogen kitalálása.

Ügyfélút térképezés

Megvizsgáljuk milyen utat járnak be az ügyfeleid, és hol van szükség az egyes lépések erősítésére.

Tartalommarketing

Mit és hogyan meséljen a márkád, milyen blogra, cikkekre és egyéb tartalmakra lesz szükség.

Elemzés és jelentéskészítés

Milyen reportra lesz szükség, milyen adatokat kell követni a marketing stratégiában, hogyan nézd a megtérülést.

Folyamat

Hogyan zajlik a marketing tanácsadás?

1.

Foglalj időpontot egy gyors, áttekintő megbeszélésre az oldal alján található űrlap segítségével

2.

Megbeszéljük az igényeid és összeállítom a hozzád illő csomagot

3.

Kijelölünk egy időpontot online vagy személyes találkozóra

4.

Megtartjuk a Marketing Tanácsadást

Tanácsadói csomagok

Az alábbi csomagok a leggyakoribb igények alapján lettek kialakítva, hogy rugalmasan alkalmazkodjanak a céged specifikus szükségleteihez. Mivel minden vállalkozás egyedi, a csomagok tartalma és terjedelme testre szabható, hogy pontosan illeszkedjen a te üzleti céljaidhoz és kihívásaidhoz.

Konzultáció

Standard csomag

Marketing Partnerség

kivitelezés

Mi történik a marketing tanácsadás után?

A tanácsadás alapot és tervet ad, hogy elkerüld a gyakori hibákat és a felesleges költségeket. A megvalósításban is számíthatsz rám, főleg az alábbi modellek alkalmazását javaslom.

modell 1

Marketing feladatok teljes kiszervezése

A tanácsadás után a legtöbb céggel felállítunk egy listát a feladatok elvégzésére. A legtöbb esetben ezeket a feladatokat a cégek kiszervezik nekem, ügynökségnek, vagy szabadúszóknak. Ilyen esetben úgynevezett egy kapus rendszert javaslok, azaz, felügyelem a marketing folyamatok megvalósulását.

modell 2

Marketinges kolléga házon belül

Bizonyos esetekben a következő logikus lépés a cégnek egy marketing szakember felvétele volt. Az is előfordul, hogy egy alkalmas kollégához került a marketing feladatok elvégzése a tanácsadás során kidolgozott terv és rendszerek alapján.

modell 3

Feladatok vegyes elosztása

Ez egy hibrid modell: a feladatok egy része házon belül, másik része kiszervezve valósul meg, a céges erőforrások és szaktudás függvényében. A sikerhez egy koordinátor szükséges, aki irányítja és felügyeli a közös munkát.

GYIK

Kérdések, amelyekre érdemes tudnod a válaszokat

Igen, kiszámoljuk mekkora összeget érdemes elkülöníteni a marketing céljaid megvalósítására.

Az ingyenes, rövid konzultációk mögött gyakran van egy rejtett szándék egy-egy marketing eszköz eladására. Független tanácsadóként a céged érdekeinek megfelelő tanácsokat adok, ami átfogóan közelíti meg a piacod, üzleti céljaid és a marketing módszereit. Ez bizalmasabb és eredményesebb együttműködést tesz lehetővé.

Igen, amennyiben az irodád vagy telephelyed Budapesten található. Egyéb esetekben az online konzultációt javaslom.

Igen, a marketing egyik célja, hogy több érdeklődőt és vevőt szerezzen a céged.

Át kell néznünk az eddigi tevékenységeket és kideríteni mi lehet ennek az oka. Lépj velem kapcsolatba és biztosan találunk megoldást.

Számos eszköz van, amivel lehet a költségeket csökkenteni és hatékonyabbá tenni a marketinget (pl.: automatizáció vagy inbound marketing). A marketing megtérülését pedig megfelelő mérésekkel és attribuciós modellekkel is vizsgálhatjuk.

Kapcsolat

A közös munka első lépése egy rövid, 30 perces megbeszélés

Az alábbi naptár segítségével foglalj be egy időpontot, add meg a neved és az email címet, amire a naptárfoglalót küldi majd a rendszer. A foglalást a „Schedule Event” gombbal tudod véglegesíteni.