Marketingkampány-menedzsment

Tervezéstől a profitig.

Szervezd ki a kampánymenedzsment feladatokat profi kezekbe!

Cégedre szabva

Legyen saját marketing projektmenedzsered!

Egy jól sikerült marketingkampány nagyot lendít a cég helyzetén, a rossz kampánymenedzsment viszont sokba kerülhet.

Ezért fontosnak tartom, hogy kampányok magas színvonalon, a megfelelő eszközökkel legyenek előkészítve, és ezt is ígérem számodra.

Projektmenedzserként irányítom a marketing folyamatokat, kampányokat és elemzem azok eredményeit.

dolgozzunk együtt

Végre profi kezekben a marketingkampány

Egy sikeres kampány három nagyobb részből áll: tervezés, végrehajtás, elemzés. Kampánymenedzserként mindhárom területet elvállalhatom, így jó kezekben lesz a marketing kampányod.

Marketing Tanácsadás

Alapos felkészülés

Megismerem a céged, a piaci szereplőket és az ő marketingjüket, adott esetben a szabályozói környezetet. Átnézem a rendelkezésre álló fogyasztói és más marketing adatokat, megértem a problémákat és a szakmai megoldásaid.

Téged képvisellek

Független tanácsadóként a céged érdekeit és a kampány céljait tartom szem előtt annak mindhárom szakaszában. Nem sablonból dolgozom, mindig a cég számára készítem el a tervet.

Egy kapus rendszer

Az alvállalkozókkal és szolgáltatókkal való koordináció kihívást jelenthet, ezt a terhet leveszem a válladról. Az alvállalkozók egyértelmű utasításokat kapnak tőlem, és munkájuk összhangban lesz a kampány céljaival.

Proaktív hozzállás

Mindig a megoldást keresem, és igyekszem előre gondolkodni, amennyire lehet. Váratlan akadályok esetén számíthatsz kreativitásomra.

Ismerd meg egy jó marketing kampány titkos receptjét!

Ha kiírom az internetre akkor valószínűleg már nem lesz olyan titkos, de cserébe figyelemfelkeltő a cím. Ez egy kampány lényege is, ráirányítja a figyelmet egy cégre, szolgáltatásra vagy termékre. A folyamatunk fő elemei:

Kampány céljai

SMART marketing célok, amelyeket érdemes kitűzni a kampány előtt.

Büdzsé

A kampányra szánt összeg és hirdetési keret, beleértve a projektmenedzsment díját is.

Célcsoport szegmentálás

Kiknek szól majd a kampány? Részletesen definiált demográfai és pszichográfiai jellemzőkkel.

Üzenet Mátrix

Tartalmazza, hogy kinek és mit üzen a kampány.

Kreatív él

Az üzented úgy csomagoljuk, hogy az izgalmas legyen a célcsoportok számára.

Csatorna mix

Minden olyan platformot összegyűjtünk, ahol a kampány elemek megjelennek majd.

Ütemterv

Egy részletes terv, amihez mindenki tudja tartani magát.

Elemzési képesség

A fontos adatokat gyűjtjük, és a kampány végén érthetően elemezzük.

A fentiekben mind együtt tudunk működni és teljeskörű kampány menedzsmentet kínálok.

bízd profikra

Ne égesd a pénzt rossz kísérletekkel!

Átgondolt stratégia és gondos tervezés nélkül a legkreatívabb ötletek is csődöt mondhatnak, ami végül sikertelen kampányhoz és kidobott összegekhez vezet.

Marketing Kampányok az üzleti céljaid szerint

A tanácsadás első lépésben a kampány típusát állapítjuk meg. Több kampányt is érdemes lehet indítani a céljaidnak megfelelően.

A TOP 5 leggyakoribb kampánytípus:

Márkaismertség növelése

Szakmában brand awareness néven ismert, lényege, hogy a cég márkáját, arculatát és értékeit is megismerje a célcsoport.

Eladásösztönzés:

A cél az értékesítési volumen növelése, vagy több vevő bevonzása a marketing különböző eszközeivel, meglévő vagy új célcsoportnál.

Értékesítési lehetőségek

Ennek során a közvetlen kapcsolat, vagy leendő ügyfelek kontakt adatainak megszerzése a cél.

Elköteleződés erősítése

Már meglévő közösség aktivizálása online vagy offline eszközökkel (kvíz, konferencia, 30 napos kihívások, stb.).

Edukációs jellegű

Különböző tartalmakat közöl a fogyasztók vagy ügyfelek oktatására, szórakoztatása, tájékoztatására, melyben a márka is szerepel.

Megfogható eredmények és sikeres marketing

Minden kampány egyedi, és az eredmények a kitűzött céloktól függnek. A kampányok során pontos, mérhető adatokat szolgáltatunk, például: átkattintási arány, hírlevelek megnyitási aránya, érdeklődők, feliratkozók száma, stb.

Dolgozzunk együtt a következő kampányodon!

Tapasztalt marketing tanácsadóként át tudom venni a kampánymenedzser vagy projektmenedzser szerepét, hiszen ez nem egy cégvezető vagy cégtulajdonos feladata. Nagy vonalakban az alábbi lépések mentén fogunk haladni:

Felfedezés és kutatás

Megismerem a céged termékeit/szolgáltatásait, a célcsoportot, piacod és az üzleti céljaid.

Stratégiai tervezés

Készítek egy részletes kampánystratégiát, amely tartalmazza a marketing célokat, üzenetstratégiát, csatornákat és egyéb fontos elemeket.

Szakértői csapat összeállítása

Összeállítom a szükséges szakértői csapatot, amely biztosítja a kampány zökkenőmentes végrehajtását és optimalizálását.

Kampány végrehajtása

Végrehajtjuk a kampányt, folyamatos nyomon követéssel és finomhangolással a maximális teljesítmény érdekében.

Eredmények elemzése

Áttekintjük a kampány teljesítményét, és azonosítjuk a további fejlesztési lehetőségeket.

A marketing elvárt hatása és a figyelem fenntartása érdekében legalább havi 200.000 Forintos büdzsét szoktam javasolni a kampányok futattására. A pontos összeget több tényező befolyásolja, de mindenképp közös megbeszélés eredménye lesz, így a cég számára kiszámítható lesz a költségek eloszlása.

GYIK

Kérdések, amelyekre érdemes tudnod a válaszokat

Igen, kiszámoljuk mekkora összeget érdemes elkülöníteni a marketing céljaid megvalósítására.

Az ingyenes, rövid konzultációk mögött gyakran van egy rejtett szándék egy-egy marketing eszköz eladására. Független tanácsadóként a céged érdekeinek megfelelő tanácsokat adok, ami átfogóan közelíti meg a piacod, üzleti céljaid és a marketing módszereit. Ez bizalmasabb és eredményesebb együttműködést tesz lehetővé.

Igen, amennyiben az irodád vagy telephelyed Budapesten található. Egyéb esetekben az online konzultációt javaslom.

Igen, a marketing egyik célja, hogy több érdeklődőt és vevőt szerezzen a céged.

Át kell néznünk az eddigi tevékenységeket és kideríteni mi lehet ennek az oka. Lépj velem kapcsolatba és biztosan találunk megoldást.

Számos eszköz van, amivel lehet a költségeket csökkenteni és hatékonyabbá tenni a marketinget (pl.: automatizáció vagy inbound marketing). A marketing megtérülését pedig megfelelő mérésekkel és attribuciós modellekkel is vizsgálhatjuk.

Kapcsolat

A közös munka első lépése egy rövid, 30 perces megbeszélés

Az alábbi naptár segítségével foglalj be egy időpontot, add meg a neved és az email címet, amire a naptárfoglalót küldi majd a rendszer. A foglalást a „Schedule Event” gombbal tudod véglegesíteni.